Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 MobileComm 板
[問題] 台哥大是否跳中華?
Jul 5th 2013, 23:06, by GRAZIELALA

作者GRAZIELALA (sono GRAZIELLA!!!)

看板MobileComm

標題[問題] 台哥大是否跳中華?

時間Fri Jul 5 23:06:06 2013

最近觀望了中華的大省333,雖然我同時也可以使用學生專案 但因為我是非智慧型手機,手機也很少拿來撥打, 想換智慧型手機的想法是我常常騎腳踏車在外,如果可以讓我google map一下很方便 爬文後發現對我這樣的人來說大省333會比學專來的划算~ 但我目前是台哥大的老用戶,而且約還沒滿(解約要付一千多) 但對於在山區的收訊中華大勝讓我想跳,但還是猶疑不定ˊˋ 1.我應該要留在台哥大用"夏季大優惠專案"?(官網上還沒有)還是跳到中華付解約金 2.大省333的手機我希望是照相功能大於一切但又不要超過五千元, sony xperia l 這款OK嗎? 因為我擔心我到了台哥大要解約時他跟我講優惠方案我就會心動了...因為我應該 不需要付預繳,但想到他在山區的收訊.......唉ˊˋ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.161.131.232

ttv :拍照選擇TX比較好喔不過差2千多 07/05 23:12

ILOVEWADE :真的要考慮照相我也不推XpL 用E2照相還比較好且便宜 07/05 23:17

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()