Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Own a Kindle?

We find the best deals on Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free! Sign up today.
From our sponsors
蝴蝶機充電問題+送修LINE備份
Apr 16th 2014, 12:52

如題 我的小蝴蝶今天如然出現充電問題

我用USB線+行動電源 充電
以前可以的 今天突然跑出慢速充電+要求使用HTC原廠

回家有爬文 有看到網友說蝴蝶機會挑線!
所以回家我也用了HTC原廠充電器+插頭插著充電
但依然顯示 慢速充電+使用原廠充電.....(淚奔)

我拿小蝴蝶已滿1年2個月
之前有過這樣問題 但重插一次就OK了
因此我的蝴蝶是否該進廠維修一下.........檢查個電池
---------------------------------------------------------
第二問題 關於 LINE手機備份

例如: A手機的聊天紀錄備份之後可以從B手機匯入嗎?
(檔案太大無法傳至E-mail)
我有爬文 據說可以把聊天紀錄抓到電腦 再從電腦丟到手機
請問有哪位大大知道這個方法嗎 小妹感激不盡!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()