Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
itry 試用情報王 需列印卻沒列表機怎辦??
Apr 21st 2014, 04:08

大家好~
我想請問itry 試用情報王索取試用品需要列印明細才可以回郵索取物品.
但是我想問的是.我家裡沒有列表機.我可以把網頁存檔後拿去7-11列印嗎??
如果可以的話.要把檔案存成啥麼檔案才可以列印出來比較清楚?
還有.寄回郵是寄相等價值的郵票(比如回郵30元.放入30元的郵票)放入信封中就可以了嗎?要不要再貼上一個回郵信封?
他的網站寫的霧煞煞.我有點看不太懂.去討論區問也沒有人來回答我.
如果有人索取過的可以告知我如何索取.整個手續是如何呢?

最後想請教使用平信收不到的機率會很高嗎??謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()