Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
想找可以自己彈性選課的外語補習班~~桃園
Jul 3rd 2014, 12:02

哈囉~~我也是上班族攸~~~
在火車站旁的英代是我試聽好幾家後才決定去補
因為英代給我的感覺是很多家裡面最好的
在那邊授課的老師多益都是900以上的
它們是小班制教學~~~大家可以小組兩人互相練習
英代最適合上班族的特色是彈性的排課制度
也因為課程是自己安排的
所以可以自由地安排時間
沒有固定時間可以上課也沒關係
我也是在英代上課之後多益考到了800多分
所以我蠻建議英代外語的唷~~~~ ^_^

參考資料 我唷^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()