Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
送女朋友安全帽一問
Dec 14th 2014, 04:26

建議是 你可以找看看國產那幾家廠商的四分之三

然後 再去找配色 問她喜不喜歡

要去試戴 畢竟每個人頭型不同

你可以去官網看看 sol 27y so-1 so-2 so-5
我媽和我姐都是帶so-1

個人經歷
當初so-1出來時 我也直接訂 一頂給我前女友 結果戴沒幾次就 跟我說太重 頭又好像很大顆

所以..... 後來我跟她說 進口帽 選一頂妳喜歡的 最後選擇買紅色so-3 不過後來 她跟我說

幾百塊的復古帽比較可愛 後來又.....

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()