Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
網拍 要辦登記??
Dec 13th 2014, 11:15

我收到,稽徵所寄來的單子。

要我去辦神麼登記的...。

有必要嗎??
想請教各位如果再往拍賣東西,需要去辦神麼登記的嗎???
我是在露X拍賣,賣東西。

我是想到什麼就賣什麼,沒有很固定耶...

我網拍月收入 沒超過1000元 - -...

那陣子,進貨還被詐騙了 1萬多,然後就不想賣了。

什麼屁稽徵所的又找罵,一直要我去辦什麼。
我就跟他說我不賣了,我也沒再賣了,一個都沒賣出。
什麼鬼都沒賺到,他就一直叫我去辦什麼小的。

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()