close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Your small business full-time assistant

Join the 500,000+ people using Shoeboxed to streamline accounting and bookkeeping. Turn a pile of receipts into digital data to save time, money and hassle.
From our sponsors
我想要減下半身肥胖~大腿水腫問題
Apr 14th 2014, 23:44

我已經保持了1年沒有再胖回去
現在是33歲我瘦了8公斤
我在年輕時候最胖曾經62公斤
以前常常去買過第4台減肥產品
甚至我去過很多家減肥門診
結果都是復胖
甚至對身體造成不舒服
我對於減肥真的沒信心
朋友都說我骨架大
代謝差,只能少吃多運動
還有一些朋友更直接說我不會瘦了
我心情真的很糟
我很不想相信他們說的
我還是拼命想找有效的減肥方法
但是上班真的很忙我也很討厭運動
很累又很麻煩
我在1年半前經由網路朋友的介紹
認識了減肥達人
我也使用安全的減肥方式
我從來沒有想過我能瘦下來
現在我可以穿上以前放在衣櫃裡的洋裝
大腿和屁股線條都很漂亮
看著鏡子都覺得自己好美
我覺得很幸運能夠認識這個減重機會
如果你也想要跟我一樣
介紹給你希望可以幫助到你

我在網路上找到的部落格
http://blog.yam.com/showline

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()