close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
批發賣衣服該去哪找
Mar 7th 2015, 18:57

我本身已經有在夜市賣衣服了
但是配合的廠商已經歇業
所以我現在需要找新的廠商配合
我本身是找便宜路線的
我都賣100 190 之類的衣服
以量制價 薄利多銷

想問問有誰知道哪裡還有可以配合的嗎

我本身在菜市場也有店面
也有跑夜市

價格太高的我無法賣
尺碼也是需要比較大的
畢竟都是婆婆媽媽在買

本身住在中部
因此一直很猶豫是否要去五分埔
但是因為才剛生完小孩
要自己帶孩子也不是很希望要跑遠
有沒有人可以幫忙告訴我哪裡可以批發呢

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()