Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
兩款B85主機板比較 ( 跪Orz''
Mar 7th 2015, 16:26

最近小弟我忽然興起想要組一台電腦
但是一直不知道該選擇哪一塊主機板
我已經看上兩款了 雖然價差不多 但是令人蠻難抉擇的
所以需要各位大大來幫我解說兩塊版子的差異和比較推兩一塊主機板 感恩

配備清單如下 :

CPU : Intel R. i5-4460 四核 3.2GHz

主機板 : 華擎 ASROCK Fatal1ty B85 Killer / 華碩 B85-PRO GAMER

顯示卡 : 微星R9-270X 4GD5

記憶體 : 美光 8G DDR3 - 1600 CL9超頻版

硬碟 : 東芝 1TB 32M / 7200轉

機殼 : 視博通 統治者

電供 : 全漢 黑騎士 80+銀 550w

//*
華擎 ASROCK Fatal1ty B85 Killer / 華碩 B85-PRO GAMER
幫忙小弟我比較一下以上兩款主機板 (( 跪Orz''
另外幫我看一下以上清單有沒有不相容或不合的問題 :目

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()