close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
[問題] 剛剛左營大路被撞的小狗
Jul 5th 2013, 23:04, by wu801111

作者wu801111 (人要懂得謙虛)

看板Kaohsiung

標題[問題] 剛剛左營大路被撞的小狗

時間Fri Jul 5 23:04:43 2013

剛剛在左營大路上面中華麵包那 有一台三菱的車開在我後面從旁邊超過去開超快沒多久我看他 閃大燈有個人過了馬路後面接著一隻大狗可是後面還有一隻小 狗過到他輪胎下面就被他撞到了,那台車就開到前方等了一下 就開走了。 我就按了雙黃燈停在那小狗的後面,看他在地上翻滾大聲哀號我 真的忘記我要幹嘛了(地上不知道流是血還是什麼),過了一 下他也沒叫了我也不知道該不該下去包他起來還是做什麼,我只 能停在他後面讓他不在被撞到 他被撞到的同時旁邊的大狗也因 為小狗被撞到也在旁邊叫著像是幫我救救他一樣 那畫面一直聽在我腦海裡打轉著,讓我好難過,希望旁邊的路 人有救他或是他的主人(脖子上面有項圈)開車開這麼快不知道 是不是要趕投胎還是怎樣開到人速度也不放慢(開小罵取車上又 沒行車紀錄器可以看) 因為現在回到楠梓了,不知道現在他怎麼樣了? (排版有些亂是因為我複製FB,傷眼抱歉了) -------------(以下請勿刪除)----------------------- 不管你要問什麼,都別忘了附上『高雄點』 (我是高雄人和我曾住在高雄不能當高雄點喔) 高雄點辦法請見置底公告說明 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.172.226.197

choulaotou :RIP 07/05 23:09

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()