close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[請益] 臉變很黑
Dec 15th 2013, 00:32, by mi40226

作者mi40226 (潘太太唷)

看板BeautySalon

標題[請益] 臉變很黑

時間Sun Dec 15 00:32:27 2013

大家好 是這樣的 上星期被同學問我是不是變黑了 又說臉好像很黃 可是都冬天了我想不透為何曬黑呀 後來我想可能的原因是我上面月開始在夜市打工了 燈都很亮 但我都有上有防曬系數的底啊 像是專科BB霜 或媚比琳有一罐上面寫mineral24的粉底液或 Acnes潤色隔離乳spf50 然後我剛才看…… 臉竟然比手黑!!! 我已經用了專科美白乳液三個月了 也很常吃富含維他命c的水果 該怎麼辦呢? 還有說一定要乖乖的再上一層防曬乳? 謝謝大家 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.42.95.56

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()