Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
羽田機場套票問題
Mar 10th 2015, 06:48

預計4/25~4/29至東京自由行
在羽田機場首頁有看見京急線+TOKYO SUBWAY套票.
"Welcome! Tokyo Subway Ticket"
內容包含
京急線[羽田機場國際線航站樓⇒泉岳寺] +
東京地鐵(都營地鐵/東京Metro地鐵)自由乘車券(1日、2日、3日)

想請問
1.所謂的地鐵自由乘車卷1日,2日3日是怎麼計算的?
假設我買1日卷,我4/25使用了京急+地鐵,1日卷在4/25就失效了嗎?
2.如果4/25我買了三日卷,可以隔天才使用嗎?如果隔天用是否可以使用4/26~4/28呢?
3.接上第2點,如果我隔天才使用是OK的,那羽田機場國際線航站樓⇒泉岳寺]這段,我可以搭到淺草嗎?還是只能搭到泉岳寺是免費的?
謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()