close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
[心情] 可以一直只作好朋友嗎?
Jul 5th 2013, 21:35, by qkccc

作者qkccc (孤星)

看板Boy-Girl

標題[心情] 可以一直只作好朋友嗎?

時間Fri Jul 5 21:35:35 2013

公司有一位男同事對我有好感,可是我對他並沒什麼感覺, 有一次他主動加我FB,我想說多一個朋友也沒什麼, 後來漸漸的我們就蠻聊得來的,在公司裡他也常常幫我 一些忙,有一個星期他上大夜班,跟我不同班,還每天跑來 幫我倒垃圾,後來更有些互動,我覺得這個人還不錯,可是當朋友可以, 交往的話我會顧慮很多,可是他要的不只是朋友,我擔心再這樣 下去,我們倆連朋友都當不成了,其實我也有想過交往看看, 但是我現在已是適婚年齡了,所以會考量到以後,有多次他想約我出去, 我都拒絕了,有時候他好像有什麼不開心的事,就變得很少跟我在FB聊, 我在想說如果我沒那個意思,還該跟他單獨出去嗎?這樣會不會越陷越深? 讓他更誤會我想跟他交往,以後還能繼續當朋友嗎?而且我不知道是不是 喜歡他,還是只是有人對我好的感動,我媽也看過他,她是蠻無法接受的 因為他會抽菸!而且還有種種原因! 唉~真不知道這樣還能持續多久 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.84.228.114

sosevil:講清楚 不要給人家有希望的感覺 07/05 21:37

fim:我們只是好朋友喔^_< 07/05 21:38

jack22330088:對不起 我一進來看暱稱看成了狐臭(掩面) 07/05 21:40

vow70:不想交往就直接說清楚,對雙方都有好處,也省得浪費他的時間 07/05 21:42

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkovdy25d40iq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()